Herbalife Nedir? Ne Değildir?

Herbalife Nedir?  Ne Değildir?





Herbalife; kelime anlamı olarak, doğal yaşam, bitkisel yaşam, bitkisel hayat, doğal hayat anlamları taşımaktadır.

Herbalife ürünleri sağlıklı ve dengeli beslenme ürünleridir.
  • İlaç değildir.
  • Bitkisel ürünlerdir.
  • Zayıflama ürünü değildir.
  • Dengeli ve sağlıklı beslenme ürünleridir.
  • Domuz ürünleri ve yağı içermez.
  • Helal belgesine sahiptir.

Sağlıklı Günler...

Herbalife Beslenme Koçu
05428997566
www.formmerkezi.com

Yorumlar

  1. Dürüst olmak gerekirse ilk başta çok önyargılı yaklaşmıştım ancak internette biraz araştırınca dünya çapında güvenilir ürünler olduğunu gördüm. Kübra Hanım da sağolsun oldukça bilgilendirdi beni. 4 ayda 17 kilo verdim - vermem gereken daha 8 kilo var ve Herbalife'ın yanımda olacağını biliyorum :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Ürünleri çok güzel cilt bakım ürünlerinden çok çok memnunum.teşekkürler kübra hanım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder